Jeg har mange års erfaring med administration for flere forskellige konsulenter, start-ups og mindre virksomheder.

På freelancebasis kan jeg hjælpe dig og din virksomhed med flere administrative ydelser som marketingskonsulent eller personlig assistent.

 

Alt i administration

Eksempler på hvad jeg administrerer

Kalenderstyring

Effektiv styring af møder, aftaler og deadlines

Rejseplanlægning

Organisering af rejser, herunder booking af fly, hoteller og transport

Arrangementer

Planlægning og koordinering af interne og eksterne arrangementer

Rapporter

Udarbejdelse af detaljerede rapporter, analyser og præsentationer

Telefonhåndtering

Professionel håndtering af indgpende og udgående opkald

Mail administration

Effektiv styring og besvarelse af mails

Kundeservice

Vedligeholdelse af kontakten med kunder, håndtering af forespørgsler og support

Ordrebehandling

Administration af ordrer fra modtagelse til levering

Fakturering

Udarbejdelse af- og opfølgning på fakturaer

Katrine Bruun har hjulpet mig med en lang række opgaver i min virksomhed – fra administrative funktioner over bogudgivelser til en værdifuld salgs- og marketingindsats. Jeg har været meget tilfreds med Katrines arbejde, der er karakteriseret af professionalisme, sans for de vigtige detaljer og levering til tiden. Kommunikationen mellem Adminhelp og min virksomhed 20 Skridt har været klar, behagelig og båret af passion for arbejdet.

Vigtigst har Katrine Bruuns arbejde hjulpet min virksomhed til målbare resultater – flere gode produkter til kunderne og højere omsætning. Det er jeg selvsagt taknemmelig for, og jeg vil ikke tøve med at anbefale Katrine til andre, der har brug for hjælp til de vigtige opgave, der får tandhjulene i en virksomhed til at køre bedre rundt.

Tilføj din overskrift her

Software som jeg er flyvende i

Publer

Outlook

Pipedrive

Economics

Animaker

Trados

Atticus

WordPress

Microsoft Office

Hubspot

MailChimp

Dropbox

Amazon KDP Platform

Adobe Indesign

Canva

Chat GPT

Survey Monkey

Thinkific