Jeg har mange års erfaring med administration for flere forskellige konsulenter, start-ups og mindre virksomheder.
På freelancebasis kan jeg hjælpe dig og din virksomhed med flere administrative ydelser som marketingskonsulent eller personlig assistent.
Effektiv styring af møder, aftaler og deadlines
Organisering af rejser, herunder booking af fly, hoteller og transport
Planlægning og koordinering af interne og eksterne arrangementer
Udarbejdelse af detaljerede rapporter, analyser og præsentationer
Professionel håndtering af indgpende og udgående opkald
Effektiv styring og besvarelse af mails
Vedligeholdelse af kontakten med kunder, håndtering af forespørgsler og support
Administration af ordrer fra modtagelse til levering
Udarbejdelse af- og opfølgning på fakturaer
Katrine Bruun har hjulpet mig med en lang række opgaver i min virksomhed – fra administrative funktioner over bogudgivelser til en værdifuld salgs- og marketingindsats. Jeg har været meget tilfreds med Katrines arbejde, der er karakteriseret af professionalisme, sans for de vigtige detaljer og levering til tiden. Kommunikationen mellem Adminhelp og min virksomhed 20 Skridt har været klar, behagelig og båret af passion for arbejdet.
Vigtigst har Katrine Bruuns arbejde hjulpet min virksomhed til målbare resultater – flere gode produkter til kunderne og højere omsætning. Det er jeg selvsagt taknemmelig for, og jeg vil ikke tøve med at anbefale Katrine til andre, der har brug for hjælp til de vigtige opgave, der får tandhjulene i en virksomhed til at køre bedre rundt.
Ole Ditlev Nielsen - Ejer, forfatter og foredragsholder