Om SalesHelp

Katrine Bruun

Mødebooker, Iværksætter, Forfatter, Virtuel Assistent, Creator

Jeg startede min virksomhed AdminHelp i 2017, og har siden da været selvstændig og arbejdet intensivt med salg, og marketing og kommunikation for mange forskellige virksomheder og brancher.

Da Coronaen ramte begyndte jeg at skrive min første bog færdig, og i 2021 udgav jeg min første roman, og etablerede forlaget BruunsBooks. BruunsBooks udgiver bøger både i Danmark men også på Amazon, hvor jeg indtil nu har udgivet tre børnebøger. Her i 2024 er jeg også begyndt at hjælpe forfattere med at udgive både i Danmark og på Amazon, og jeg har indtil nu hjulpet to bøger ud i verden.

Hvorfor SalesHelp?

SalesHelp er en del af Adminhelp, og er kommet til verden dels grundet et faldende behov for tekst og administrative ydelser efter ChatGPT,  men mest af alt fordi jeg elsker salg og salgsprocesser.

Det er min erfaring at rigtig mange selvstændige ender med at lukke deres virksomhed, fordi de ikke forstår kunderejsen, eller ved hvor de skal optimere, for at få et øget salg.

Og det er her jeg kan hjælpe! Jeg tilbyder alt fra strategisk planlægning og målfastsættelse til hands-on assistance med mødebooking og salgsudvikling. Uanset hvor du befinder dig på din rejse mod salgssucces, kan du styrke dine indsatsområder – og komme i mål med dit salg.

Struktur og Målsætning

Salg handler om mere end blot at lukke en aftale. Det handler om at have en klar vision og målsætning for din virksomhed. Uanset hvor dygtig du er inden for dit område, er det afgørende at have en strategi på plads, der guider dig mod dine mål. Struktur og målsætning danner fundamentet for enhver succesfuld salgsindsats.

Book en uforpligtende samtale med mig i direkte i min kalender herunder, og connect også gerne på Facebook eller LinkedIn.