Rudolf Freelance & Consulting har arbejdet sammen med Katrine i snart et år og samarbejdet har hele tiden udviklet sig til flere opgaver og større ansvar og omfatter nu lønkørsel, fakturering og bogholderi. Det er for mig som ejer af virksomheden utroligt dejligt at kunne frigive mine ressourcer og kunne stole 100% på at de aftalte opgaver bliver gennemført til tiden og med den højeste kvalitet.
Jeg anbefaler på det varmeste Katrine.
Henrik Rudolf
Ejer, Henrik Rudolf Freelance
Katrine Bruun har hjulpet mig med en lang række opgaver i min virksomhed – fra administrative funktioner over bogudgivelser til en værdifuld salgs- og marketingindsats.
Jeg har været meget tilfreds med Katrines arbejde, der er karakteriseret af professionalisme, sans for de vigtige detaljer og levering til tiden. Kommunikationen mellem Adminhelp og min virksomhed 20 Skridt har været klar, behagelig og båret af passion for arbejdet.
Vigtigst har Katrine Bruuns arbejde hjulpet min virksomhed til målbare resultater – flere gode produkter til kunderne og højere omsætning. Det er jeg selvsagt taknemmelig for, og jeg vil ikke tøve med at anbefale Katrine til andre, der har brug for hjælp til de vigtige opgave, der får tandhjulene i en virksomhed til at køre bedre rundt.
Ole Ditlev Nielsen
Ejer, forfatter og foredragsholder
I cistA har vi af flere omgange haft stor glæde af Katrines evner til at åbne døre gennem telefonen. Efter en grundig introduktion af vores udstyr og med en telefonlister på mulige emner, har hun med stor succes skabt leads der efterfølgende har ført til salg. Katrines positive sind kan mærkes gennem telefonen, og mange falder for hendes charme. Vi kan kun give hende vores bedste anbefalinger.
Peter Neuman
Sælger
JVR Consult har et fast samarbejde med AdminHelp, med hjælp til mødebooking, opringning til leads, oversættelser til engelsk og lignende.
Katrine er en meget dygtig mødebooker.
Hun er omhyggelig med at give feedback til mine kunder, og løser alle opgaver både professionelt og på en behagelig måde….vi kan helt klart anbefale Katrine, som sparringspartner til både salg og administration.
Jesper V Rasmussen
Owner
Katrine and her team does a really good job really good job supporting our Danish customers via live chat, email and phone.
Can definitely recommend Adminhelp.
Roger van der Matten
Founder & owner
Klaus Lund & Partnere har haft et fast samarbejde med Katrine Bruun. Katrine laver alle power point præsentationer helt fra bunden, med grafik, grafer, og ofte forskelligt layout til hver enkelt præsentation, derudover er der også behandling af billeder, billeder til LinkedIn, samt korrekturlæsning af blogs til Børsen. Opgaverne kræver en hel del finesse, og at man både har det store overblik, samt øjne på de helt små detaljer. Katrine er meget dedikeret til sit arbejde, og det er tydeligt at hun elsker at arbejde i power point, hun har et stort ønske om konstant at blive bedre, og lære nyt, og er meget åben for feedback. Hun har i den grad udviklet sine kompetencer i power point, og jeg kan derfor give hende min bedste anbefaling. Hun holder sin deadlines, og leverer til tiden, og er superfleksibel og service-minded.
Klaus Lund & Partnere er meget glade for samarbejdet med AdminHelp.
Klaus Lund
Administrerende Direktør
Jeg har et fast samarbejde med Katrine til opgaver, der omhandleder analyse, og research i forbindelse med min bog, og mit arbejde med 4-dages arbejdsuge. Hun løser opgaver effektivt, gnidningsfrit og på et højt niveau.
Pernille Garde Abildgaard
Kommunikationsrådgiver og forfatter
Vi kontaktede AdminHelp/Katrine, da vi havde brug for en freelance mødebooker til Likvido, og efter et kort møde, hvor vi satte Katrine ind i vores produkt, begyndte hun at ringe ud. Hun har med stor succes booket vores online-møder, og vi kan give vores bedste anbefaling.
Maximilian Frimmer
Partner & kommerciel ansvarlig
Katrine arbejder sammen med os et fast antal timer om ugen. Hun er effektiv, en god medtænker i projekter og vildt god til at sætte sig ind i nye opgaver. Hun har god energi og er god til at udfordre os, for at hjælpe om med at nå de bedst mulige resultater.
Mette Villemoes Ponty
Direktør
We found Katrine at our office HubSpace, and reached out to her because we were looking for a Personal Assistant for our scale-up. Katrine is now a part of our team and helps us twice a week with various admin tasks: PowerPoint presentations, translations, contracts, HR related tasks, office management.
She is a great asset to our team and always comes in the office with a positive attitude – and I can give her my very best recommendation.
Bart Nuyts
CEO & Founder
Katrine træder altid til, når vi har brug for ekstra hænder – primært som afløser i receptionen, men hun er også altid frisk på at agere parkeringsvagt eller klar med en ekstra hånd i forbindelse med arrangementer i vores hus. Katrine er altid positiv, serviceminded og meget hurtig til at sætte sig ind i systemer, arbejdsgange og -opgaver.
Det er altid en fornøjelse at have Katrine med på holdet, når vi har brug for en ekstra spiller.
Birgitte Yding
Facility & Service Manager
Vi kontaktede Katrine fra AdminHelp, fordi vi havde brug for hjælp til en række administrative opgaver, som vi ikke selv havde tid til. Katrine faldt hurtigt ind i rollen og opgaverne, og er meget fleksibel, stabil og professionel i sit arbejde, trods at hun sad eksternt.
Det har været en stor hjælp for både mig og resten af teamet, som fik gavn af Katrines evner.
Stor anbefaling herfra, hvis man ønsker dygtig og fleksibel hjælp til de administrative opgaver
Line Amtorp Poulsen
Partner & ejer af SustainX
Vi fandt Katrine, da vi søgte efter en freelancer til at skrive referat af vores salgsmøder, og det er vi bestemt glade for.
Katrine er både effektiv og fleksibel, og vi modtager som oftest referatet samme dag!
Vi kan give hende vores bedste anbefaling, det har været en stor lettelse for os, da vi ikke længere skal bruge tid på at skrive referater.
Tina Hammerstrøm
CFO
Vi har siden september 2021 haft en fast aftale med AdminHelp, da vi søgte en barselsvikar til vores kontor, primært til bogholderiopgaver, såsom rykning af debitorer, fakturering og diverse administration.
AdminHelp var hurtige til at træde til, og vi bookede Louise, som har været fast på vores kontor to gange om ugen.
Louise er positiv, hårdtarbejdende og mødestabil, hun passer godt ind på vores kontor, og vi giver hende, og AdminHelp de bedste anbefalinger
Lars Tofte
Økonomichef
Jeg kontaktede Katrine hos AdminHelp, da jeg søgte efter en PA’er, der på freelancebasis kunne passe min e-mail og sociale medier. Katrine er altid tilgængelig og meget fleksibel i den måde hun arbejder på, hvilket er noget jeg sætter meget pris på. Hun hjælper mig med diverse administrative opgaver, som jeg ikke selv har tid til. Jeg kan give Katrine min bedste anbefaling!
Jonathan Løw
Serie-iværksætter og co-founder
Katrine fra Adminhelp har igennem næsten 2 år været en fast del af kvalitetssikringsteamet hos TEKNIQ kvalitet ApS. Katrines primære opgaver ligger i ajourføring af stamdata i SuperOffice, sikring af korrekt arkivering, samt udsendelse af certifikater. Katrine er som person nysgerrig og imødekommende, og passer rigtig godt ind i vores fælles kontormiljø. Katrines faglighed er stor, og hun har en naturlig lydhørhed overfor vores ønsker, hvis der f.eks. er noget, der skal ændres eller rettes. Har man brug for en effektiv og dygtig kontorhjælp, kan vi på det varmeste anbefale Katrine fra AdminHelp.
Peter Baagøe Larsen
Direktør
Jeg kontaktede Katrine fra AdminHelp, da jeg havde brug for assistance til at udfærdige rapporter til mine klienter, en opgave der kræver at man er meget omhyggelig. Jeg kender Katrine fra Maersk Line, hvor vi tidligere har været ansat. I dag har vi et fast samarbejde, på ad hoc basis.
Der er ingen binding eller fast timeantal. Katrine er superfleksibel i forhold til korte deadlines.
Jeg kan varmt anbefalte et samarbejde med AdminHelp, der er bare så rart at vide at hun er der når jeg selv får alt for mange opgaver!
Betina Osander
Founder
Vi har siden foråret 2018 haft et fast samarbejde med Katrine/AdminHelp omkring projektkoordinering af vores kulturtræningsforløb, hvilket også omfatter oprettelse af de mange surveys, vi bruger ifm. forløbene. Udover projektkoordineringen samarbejder vi løbende med Katrine omkring forskellige andre administrative opgaver, som fx PPT-oplæg og tilbudsskrivning. Vi er glade for at samarbejde med Katrine, der har vist sig at være en imødekommende, fleksibel og virkelig stabil samarbejdspartner, der altid er åben overfor nye opgaver og går til dem alle med et stort smil
Annette Dahl
CEO & Cheftræner
Vi har siden juni, 2019 haft et fast samarbejde med Katrine, hvor hun helt fleksibelt og efter behov assisterer hos os på vores kontor i Hellerup, det kan være praktiske opgaver såsom oprydning og arkivering af skibstegninger og administrative opgaver, lidt af hvert. Vi er glade for den service Katrine giver, og giver hende den bedste anbefaling.
Marie Sommer
Office Manager
Jeg har benyttet AdminHelp af flere omgange primært til administrative opgaver. Jeg er aldrig blevet skuffet, og bliver altid mødt med smil, nærvær og professionalisme. Jeg giver mine varmeste anbefalinger herfra, uanset om du ønsker en virtuel assistent, eller som jeg nok nærmere vil betegne som min nye bedste kollega, der dagligt sørger for jeg når mine mål.
Lars-Bo Sølvquist
Mentor
Oil Gas Denmark
Administrerende Direktør
Peter Gundelach
Bestyrelsesformand